Gencallar.com.tr’ye üye olduğunuzda yenilikler, fırsatlar ve kampanyalardan öncelikli olarak haberdar olabilir, size özel alışveriş olanaklarından faydalanabilir, Taxitcard başvurusu yapabilir, siparişlerinizi "Hesabım" sayfasından kolayca takip edebilirsiniz.
Üyeliğinize giriş yaptıktan sonra sağ üst kısımda yer alan "Hesabım" ikonuna tıklarsanız “Hesabım” alanı açılacaktır. Bu sayfada yer alan İsim, Soy isim, Doğum tarihi ve Cep telefon numarası gibi alanlarda dilediğiniz bilgi değişikliğini yapabilirsiniz. E-mail adresi için her üyelik için tekil olduğundan E-mail adres değişikliği yapılamamaktadır.
Mesafeli satış sözleşmesi'ne buradan ulaşabilirsiniz.
KİŞİSEL VERİLERİN KORUNMASI POLİTİKASI'na buradan ulaşabilirsiniz.
Değerli Taxitcard Müşterimiz, Taxitcard’ınız ile web sitemizden alışveriş yapabilmek ve taksit ödemelerinizi gerçekleştirebilmek için Mevcut Taxitcard hesabınızı yenilenen web sitemizde tekrar aktive etmeniz gerekmektedir. Bu işlemi yapabilmek için öncelikle web sitemizde sağ üst bölümde yer alan “Giriş Yap” bölümünden sitemize üye olmanız gerekecektir. Üyelik işleminizi gerçekleştirdikten sonra sol üst bölümde yer alan “Taxitcard Üyesi Olun” bölümüne tıklayıp açılan sayfada “Taxitcard’lı mısın ? Hemen Eşleştir” bölümüne tıklayarak Müşteri No / TCKN ve Taxitcard’a kayıtlı cep telefonu numaranızı giriniz. Eşleştirme işlemini tamamlayabilmek için sistemimizde kayıtlı cep telefonunuza gönderilecek olan kodu eşleştirme ekranında girdiğinizde eşleştirme işleminizi tamamlanmış olacaktır. İşlem tamamlandıktan sonra Üyelik girişi yaparak “Hesabım” bölümü altında yer alan “Taksitlerim” bölümünden Taxitcard Borç ödeme işlemlerinizi yapabilirsiniz.
Akbank IBAN: TR03 0004 6002 3588 8000 1278 22
İş Bankası IBAN: TR42 0006 4000 0011 3810 0451 81
PTT Posta Çeki: 5457732
Havale ve EFT işlemlerinde alıcı kısmına Gencallar Giyim, açıklama kısmına TC Kimlik No veya Taxitcard No yazılmalıdır.
Beğendiğiniz ürünleri sepetinize ekledikten sonra sepeti onayla butonuna basarak adres bilgilerini girebileceğiniz ekrana geçebilirsiniz. Mevcut adreslerinizden birisini seçebilir ya da yeni bir adres oluşturabilirsiniz. Ödeme sayfasında hangi yöntem ile ödeme yapacağınızı seçtikten sonra kolayca ödeme işlemini tamamlayabilirsiniz.
Ürünleriniz size faturası ve taşıma irsaliyesi ile birlikte gelecektir. Faturanız üyelikte kullandığnız E-mail adresinize de gönderilecektir. İade yapmak istemeniz durumunda ürünlerle birlikte gelen faturanız ile iade işlemini mağazalarımız ve kolay iade kodu ile kargo üzerinden yapabilirsiniz.
Aktif kampanyalarımıza ve kampanya koşullarına gencallar.com.tr sayfamızda alt kısımda “Yardım” başlığı altında yer alan "Kampanyalar" alanından ulaşabilirsiniz.
Beğendiğiniz ürünleri sepetinize ekledikten sonra sepeti onayla butonuna basarak adres bilgilerini girebileceğiniz ekrana geçebilirsiniz. Mevcut adreslerinizden birisini seçebilir ya da yeni bir adres oluşturabilirsiniz. Ödeme sayfasında hangi yöntem ile ödeme yapacağınızı seçtikten sonra kolayca ödeme işlemini tamamlayabilirsiniz.
Kredi kartı, Banka kartları ve Taxitcard ödeme yöntemleri ile ödemenizi yapabilirsiniz. Kredi kartı ödemelerinde vade farksız seçili bankalarda 3 taksit'e kadar uygulanmaktadır. Taxitcard üyelerimize özel farklı dönemlerde 20 aya varan taksit imkanları sunulmaktadır.
Havale ve EFT ile ödeme alınmamaktadır. Kredi kartı, Banka kartları ve Taxitcard ödeme yöntemleri ile ödemenizi yapabilirsiniz.
Kurumsal ve bireysel fatura alınabilmektedir.
Değerli Taxitcard Müşterimiz, Taxitcard’ınız ile web sitemizden alışveriş yapabilmek ve taksit ödemelerinizi gerçekleştirebilmek için Mevcut Taxitcard hesabınızı yenilenen web sitemizde tekrar aktive etmeniz gerekmektedir. Bu işlemi yapabilmek için öncelikle web sitemizde sağ üst bölümde yer alan “Giriş Yap” bölümünden sitemize üye olmanız gerekecektir. Üyelik işleminizi gerçekleştirdikten sonra sol üst bölümde yer alan “Taxitcard Üyesi Olun” bölümüne tıklayıp açılan sayfada “Taxitcard’lı mısın ? Hemen Eşleştir” bölümüne tıklayarak Müşteri No / TCKN ve Taxitcard’a kayıtlı cep telefonu numaranızı giriniz. Eşleştirme işlemini tamamlayabilmek için sistemimizde kayıtlı cep telefonunuza gönderilecek olan kodu eşleştirme ekranında girdiğinizde eşleştirme işleminizi tamamlanmış olacaktır. İşlem tamamlandıktan sonra Üyelik girişi yaparak “Hesabım” bölümü altında yer alan “Taksitlerim” bölümünden Taxitcard Borç ödeme işlemlerinizi yapabilirsiniz.
Akbank IBAN: TR03 0004 6002 3588 8000 1278 22
İş Bankası IBAN: TR74 0006 4000 0011 3820 0007 82
PTT Posta Çeki: 5457732
Havale ve EFT işlemlerinde alıcı kısmına Gencallar Giyim, açıklama kısmına TC Kimlik No veya Taxitcard No yazılmalıdır.
We Lokal , Jetlogi, BolKargo, Sendeo ve MNG kargo firmaları ile çalışıyoruz.
Kargo ücretimiz 59,99 TL dir. 1250 TL üzeri alışverişlerinizde kargo ücretsizdir.
Ürünlerimiz mağazalarımızdan toplanarak sizlere ulaştırıldığı için her ürünün tahmini teslim tarihi değişebilmektedir.
Mağazadan Teslimat : 2-4 İş Günü
İstanbul içi Teslimat : 6-8 İş Günü
İstanbul dışı Teslimat : 9-12 İş Günü
Taxitcard Sözleşmeli yapmış olduğunuz 1000 TL ve üzeri alışverişlerde ürünlerinizin teslimatı belirtmiş olduğunuz teslimat adresine ücretsiz olarak Gencallar tarafından yapılmaktadır. Sipariş teslimatı sırasında siparişi veren kişinin cep telefonuna gönderilen SMS Onay kodunun ibrazı zorunludur. -Teslimat süresi 2 ila 7 gün arasında değişiklik göstermektedir.
Siparişinizi oluştururken vermiş olduğunuz adres bilgisinde sistem üzerinde bir değişiklik yapılamamaktadır.
Gencallar olarak siparişlerinizi Türkiye genelindeki mağazalarımızdan toplayarak detaylı kalite kontrol süreçlerinden geçirdikten sonra Gencallar standartlarında ürünün zarar görmeyeceğinden emin olarak paketleyip sizlere ulaştırıyoruz. Ürününüzü teslim alırken kargo poşetini mağaza görevlimiz yanında açarak ürünün kontrollerini yapabilirsiniz, üründe bir hasar/sorun tespit etmeniz durumunda teslim almadan iade süreçlerini başlatabilirsiniz. Ürün mağaza stoklarında bulunuyorsa değişim süreci de talep edebilirsiniz. Değişim işlemleri için mağazamızı ziyaret etmeniz gerekmektedir.
Siparişiniz tedarik sürecinde olduğu sürece “Siparişlerim” bölümünden “İptal Et” seçeneğini seçerek veya müşteri hizmetlerimizi arayarak iptal talebinizi iletebilirsiniz. Ancak siparişiniz faturası kesilip “temin edildi” statüsüne gelmiş ise artık iptal işlemi yapılamayacaktır. Bu durumda, ürünler size ulaştığında ürünleri inceleyebilir, beğenmemeniz durumunda iade koşullarına uygun olarak iade sürecini başlatabilir ya da kargo paketini teslim almadan doğrudan iadeye yönlendirebilirsiniz. Ürünler depomuza ulaştıktan sonra yapılan kontroller sonrası ücret iade işleminiz gerçekleştirilecektir.
Sepetinizi oluşturup ödeme adımını tamamladıktan sonra siparişinizde ürün ekleme, çıkartma, renk / beden değişimi, ödeme yöntemi değişikliği gibi işlemler yapılamamaktadır. Siparişinizde bir değişiklik yapmanız gerekiyorsa ürünler size ulaştıktan sonra mağazalarımızdan değişim işlemi yapabilir ya da siparişiniz faturası kesilip “temin edildi” statüsüne gelmemiş ise müşteri hizmetlerimiz üzerinden iptalini yaptırarak yeniden bir sipariş oluşturabilirsiniz.
Gencallar.com.tr üzerinden satın aldığınız ürünleri Gencallar.com.tr üzerinde belirtilen iletişim kanalları aracılığıyla iade edebilir ya da bir başka ürünle değiştirebilir veya ürün ve faturası ile birlikte herhangi bir Gencallar mağazasına 14 gün içerisinde başvurabilirsiniz. İade işleminin kabul edilmesi için ürünün kullanılmamış, paketi açılmamış, etiketi kesilmemiş, zarar görmemiş ve orijinal haliyle (kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları ve promosyonlarıyla birlikte) eksiksiz ve hasarsız olması gerekmektedir. İade sürecinde, ürünü teslim aldığınız tarihten itibaren 14 gün içinde cayma hakkınızı kullanmanız ve ürününüzü en geç 10 gün içinde Gencallara geri göndermeniz gereklidir. Ürün bedeli, Alıcı’nın ödeme yaptığı banka hesabına 14 (ondört) gün içerisinde iade edilir. İade işlemi Satıcı tarafından gerçekleştirildikten sonra, tutarın Alıcı’nın banka hesabına yansıması tamamen ilgili bankanın işlem süreçlerine bağlıdır. Bu nedenle, olası gecikmelerde Satıcı’nın herhangi bir müdahalesi veya sorumluluğu bulunmamaktadır. Abiye Elbise, Aksesuar, Saat, Gözlük, Kozmetik ve İç Çamaşırı ürünlerde iade ve değişim yapılmamaktadır.
Faturanızla birlikte iade paketinizi Gencallar Firmasına teslim edileceğini belirterek, MNG Kargo’ya Gencallar Müşteri Hizmetlerinden alacağınız Kolay İade kodu ile teslim edip ücretsiz gönderim yapabilirsiniz. 20. Alıcı tarafından cayma hakkı kullanılarak iade edilen ürünün kargo bedeli, ancak Alıcı tarafından ürünün Form içerisinde yer verilen kargo şirketi ile geri gönderilmesi halinde Satıcı tarafından karşılanacaktır. İade olarak gönderilecek ürünün yeniden satılabilir özelliğini kaybetmemesi, size ulaştığı gibi zarar görmeyecek şekilde paketlenmesi ve iade talebinin, ürün tarafınızdan teslim alındığı tarihten itibaren 14 gün içerisinde yapılması gerekmektedir. Ürünü kargo firmasına teslim ettikten sonra, Hesabım sayfasındaki Raporlu Ürünlerim bölümünden iade ettiğiniz ürünün durumunu görüntüleyebilirsiniz. Ürün bize ulaştığında gerekli kontroller yapıldıktan sonra iade işlemleri başlatılacak ve iade emri bankanıza geçildiğinde SMS ile bilgilendirileceksiniz. Ayıplı ürün gönderimlerinde, ürün Gencallar Giyim A.Ş’ye ulaştığı tarihten itibaren 21 iş günü içerisinde tarafınıza bilgilendirme yapılacaktır. Sorumluluğumuz gereği ve kanunların belirlemiş olduğu kurallar doğrultusunda, hatalı olduğunu düşündüğünüz ürünlerle ilgili gerekli incelemelerin yapılması için ürünler üretici veya tedarikçi firmaya gönderilecek ve ilgili firmalar tarafından incelenecektir. Bu inceleme süresi ortalama 21 iş günüdür ve üretici firmaya göre değişiklik gösterebilir. İnceleme sonucu, form doldururken paylaşmış olduğunuz iletişim numarasına kısa mesaj (SMS) olarak iletilecektir.
Alıcı, sözleşme konusu mal/hizmeti teslim almadan önce muayene etmek ve ezik, kırık, ambalajı yırtılmış vb. hasarlı veya ayıplı mal/hizmeti kargo şirketinden teslim almamakla yükümlüdür. Gördüğü ayıpları derhal Satıcıya bildirmesi gerekir. Ürünün Alıcı tarafından teslim alınması, hasarsız ve sağlam olduğunun kabulü anlamına gelmektedir. Teslimden sonra ürünün özenle korunması Alıcının sorumluluğundadır. Alıcı, ürünü teslim aldığı anda kargodan kaynaklanan bir sorun görmesi hâlinde, ürünü kabul etmemeli ve kargo şirketi yetkilisine tutanak tutturmalıdır. Aksi takdirde Satıcı sorumluluk üstlenmez. Cayma hakkı kullanılacaksa mal/hizmet kullanılmamalıdır ve bu hakkın kullanımında ürünle birlikte fatura da iade edilmelidir. Kullanım sonrası kusur tespit ettiğiniz ürünlerde, öncelikle üretici firmalar tarafından yapılan inceleme sonucuna göre iade kararı verilecektir. Bu inceleme süreci üretici firmaların işlem takvimine göre yürüdüğünden, iade sürecinin sonuçlanması da firmaların süreçlerine tabidir. Ürün tarafımıza ulaştıktan sonra, ürün inceleme süreci başlatılacak ve 21 iş günü içerisinde, talep oluştururken belirtmiş olduğunuz iletişim numaranıza kısa mesaj yoluyla bilgilendirme yapılacaktır. Hatalı olduğunu düşündüğünüz ürüne ilişkin şikâyet nedeninizi açıklama kısmında belirtmeniz gerekmektedir.
Online İade Ödemenizi online ve kredi/banka kartı kullanarak yaptığınız için tutar iadesi, ödeme için kullandığınız kartınıza, ödeme türünüze uygun olarak, -bankanızın online ödeme sistemi- üzerinden yapılacaktır. İade işleminiz, ürünlerinizi mağazamıza teslim etmenizi takip eden 24 saat içinde onaylanacaktır. Bankaların süreç ve uygulamalarına göre iadenizin kartınıza yansıması 2-4 günü bulabilmektedir. İadeniz kartınıza, artı bakiye olarak yansıyacaktır. Satın almış oldugunuz ürünü Gencallar Mağazası'na iade etmek istiyorsanız... Gencallar.com.tr’den satın aldığınız ürünleri, tutar iadesi talebiniz doğrultusunda, fatura ve ürünle birlikte Gencallar mağazalarına teslim ederek 14 gün içerisinde iade edebilirsiniz. İadenizin ödeme türünüze uygun olarak kartınıza iadesini talep edebilirsiniz.
Ücret iadesi ödeme için kullandığınız karta ve ödeme tipine uygun olarak yapılacaktır. Taksitli satın alımlarda ücret iadeniz yapılmıştır bilgisi SMS ile geldikten sonra ekstrelerinizde aylık olarak iade tutarlarını görüntüleyebilirsiniz.
Satın aldığınız mal/hizmeti teslim almadan önce muayene etmek; ezik, kırık, ambalajı yırtılmış vb. hasarlı ve ayıplı mal/hizmeti kargo şirketinden teslim almamakla ve gördüğü ayıpları derhal Gencallar’a bildirmeniz gerekmektedir. Ürünün tarafınızca teslim alınması halinde, ürünün hasarsız ve sağlam olduğunu kabulü etmiş olursunuz. Teslimden sonra ürünün özenle korunması borcu size aittir. Ürünü teslim aldığınız anda kargodan kaynaklanan bir sorun görmeniz halinde, ürünü kabul etmemekle ve kargo şirketi yetkilisine tutanak tutturmakla sorumlusunuzdur. Aksi halde Gencallar’ın sorumluluğuna gidilemeyecektir. Cayma hakkını kullanmak istemeniz halinde satın aldığınız mal/hizmet kullanılmamış olmalıdır. Cayma hakkının kullanımında ürünle birlikte fatura da iade edilmelidir. Satın aldığınız ürün kullanma sonrası ortaya çıkan gizli ayıp niteliğindeyse ayıplı ürünün derhal faturası/irsaliyesi ile birlikte ürünü en yakın Gencallar mağazasına incelenmesi için teslim edebilirsiniz. Sizinle paylaşılacak inceleme formunu saklamanızı rica ederiz. İnceleme sürecimiz ortalama 21 (yirmi bir) iş günüdür, bu süre üretici firmaya göre değişiklik gösterebilir. Ürün üretici firma tarafından incelendikten sonra mağazamıza ulaştığında sizi telefon ile haberdar edeceğiz. Aynı zamanda müşteri hizmetlerimizi arayarak talep oluşturup ürünü incelenmesi için kargo ile depomuza da gönderebilirsiniz. Ürünün irsaliyesi ya da faturası üzerine üründe tespit ettiğiniz ayıp/üretim hatasına dair detay yazmanız inceleme sürecini kısaltacaktır. Ürün üretici firma tarafından incelendikten sonra iade onaylanır ise iade işlemleriniz yapılacak ve sizi SMS ile bilgilendireceğiz.
Gencallar.com.tr'den satın almış olduğunuz ürünlerde ürünün yeniden satılabilir özelliğini kaybetmemiş olması, iade koşullarına uygun olması halinde ve malın teslimi tarihinden itibaren 14 (ondört) gün içinde cayma hakkına sahipsinizdir. İade talebi oluşturduğunuz ürünü Gencallar’a 10 (on) gün içinde geri göndermeniz gerekmektedir. Değişiklik işlemlerini Gencallar Mağazaları'ndan yapabilirsiniz. Satın almış olduğunuz ürünler Abiye Elbise/ Aksesuar/ Saat/Gözlük/Kozmetik/İç çamaşırı ürün gruplarından birine dahil olması halinde, ürünün değişim ve iadesini yapılamamaktadır. İnternet üzerinden değişim işlemi yapılamamaktadır.
Gencallar.com.tr üzerinden alışveriş yaptığınızda ürünleriniz size fatura ve irsaliye ile gönderilecektir. Size ulaşan fatura ya da irsaliye ile mağazalarımızdan değişim /iade işlemlerini yapabilirsiniz. Faturanızı kaybettiyseniz yeniden almak için müşteri hizmetlerimize ulaşabilirsiniz.
İade olarak gönderilecek ürünün yeniden satılabilir özelliğini kaybetmemesi, size ulaştığı gibi zarar görmeyecek şekilde paketlenmesi ve iade talebinin 14 (on dört) gün içerisinde yapılması önemlidir. İade talebi oluşturduğunuz ürünü Gencallar’a 10 (on) gün içinde geri göndermeniz gerekmektedir. Cayma hakkı kapsamı dışında olup iade alınamayacak ürünlerimiz: • Özel istek ve talepler uyarınca üretilen veya üzerinde değişiklik ya da ilaveler yapılarak kişiye özel hale getirilen ürünler (tadilat görmüş) • Ürün kullanılmamış olsa dahi ambalajı açılmış / koruma bandı çıkartılmış ise kişisel bakım ürünü, kozmetik, gıda ürünleri, maddi ortamda sunulan kitap, dijital içerik ve bilgisayar sarf malzemeleri • Ambalajı açılmış, kullanılmış, denenmiş, bozulmuş kopyalanabilir yazılım ve programlar, DVD, VCD, CD, kasetler ve kırtasiye sarf malzemeleri • Hijyen nedeniyle yeniden satışa uygun olmayan ürünler; Küpe, Küpe bulunan takı seti, İç çamaşır takımı, Külot, Alt korse, Slip, Bikini takımı, Bikini altı, Mayo, Manikür aletleri, Kulak tıpası, Ağız ve ter bezi, Tuvalet fırçası gibi. • Ambalajı açılmış ve kullanılmış elektronik ürünler • Satıldığı gün ile değer kaybı oluşabilecek değerli madenler ve satıcı veya sağlayıcının kontrolünde olmayan mal veya hizmetler · Tesliminden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan mallar · Abiye Elbise/ Aksesuar/ Saat/Gözlük/Kozmetik/İç çamaşırı ürün grupları · Gazete ve dergi gibi süreli yayınlar · Çabuk bozulabilen veya son kullanma tarihi geçebilecek ürünler · Belirli bir tarihte veya dönemde yapılması gereken, konaklama, eşya taşıma, araba kiralama, yiyecek-içecek tedariki ve eğlence veya dinlenme amacıyla yapılan hizmetler. · Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler veya Alıcı’ya anında teslim edilen gayri maddi mallar. · Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, Alıcı’nın onayı ile ifasına başlanan hizmetler.
İade için gönderdiğiniz ürün depomuza ulaştığında gerekli kontroller yapıldıktan 14 (ondört) gün içinde iade işlemleri başlatılacak ve iade emri bankanıza geçirildiğinde SMS ile bilgilendirileceksiniz. Tutarın Bankaya iadesi işleminin Gencallar tarafından yapılmasından sonra hesaplarınıza yansıması tamamen Banka’nın kendi işlem süreci ile ilgili olduğundan, yaşanabilecek olası gecikmeler için Gencallar’ın herhangi bir şekilde müdahalesi ve sorumluluğu bulunmamaktadır.
Gencallar olarak siparişlerinizi Türkiye genelindeki mağazalarımızdan toplayarak detaylı kalite kontrol süreçlerinden geçirdikten sonra Gencallar standartlarında ürünün zarar görmeyeceğinden emin olarak paketleyip sizlere ulaştırıyoruz. Tüm bu süreçte gözden kaçan bir durum olması ya da ürünün yolda size gelirken zarar görmesi gibi bir durum sonucu sipariş ettiğiniz ürünün size hatalı/eksik ulaştığını düşünüyorsanız müşteri hizmetlerimiz ile temasa geçebilir ya da [email protected] E-mail adresimize ürünün görselleri ve sipariş numaranızı iletebilirsiniz. Gerekli incelemeler yapıldıktan sonra müşteri temsilcilerimiz size yardımcı olacaktır.
Mağazalarımızda ürün ayırma işlemi yapılamamaktadır. Beğendiğiniz ürünleri satın alıp 30 gün içerisinde bir başka ürünle değiştirebilir ya da iade edebilirsiniz.
Kullanılmamış ve yeniden satışa uygun koşullardaki ürününüzü faturası ile birlikte mağazamıza getirerek 30 gün içerisinde ödediğiniz tutar üzerinden dilediğiniz herhangi bir ürünle değiştirebilirsiniz. İade yapmak isterseniz ödeme yöntemine göre iade işlemlerinizi yapabilirsiniz. İade işlemi net ödenen tutar üzerinden yapılacaktır.
Mağazalarımızdan satın aldığınız ürünleri tüm mağazalarımızda ücretsiz olarak hediye paketi yaptırabilirsiniz.
Mağazalarımızdan satın alınan ürünler yine mağazalarımızdan iade edilebilmektedir. Kargo ile iade süreci gencallar.com.tr üzerinden yapılan alışverişlerde geçerlidir.
Mağazalarımızın genel çalışma saatleri 10:00-21:00 veya 10:00-22:00 saatleridir. Özel günlerde/dönemlerde akşam kapanış saati uzayabilmektedir. Bu gibi günlerde sağ üst köşede yer alan “Mağazalar” alanına tıklayarak ziyaret etmek istediğiniz mağazamızın telefon bilgisine ulaşabilirsiniz.
Gencallar Taxitcard müşterisiyseniz faturalarınızı saklamanıza gerek kalmadan mağazalarımızdan veya müşteri hizmetlerimizden faturanızı talep edebilirsiniz. Gencallar Taxitcard üyesi değilseniz mağazalarımızda kayıt işlemlerinizi kolayca tamamlayabilirsiniz.
Mağazalarımızda yapacağınız alışverişlerde Taxitcard ve kredi kartı hediye puanlarınızı kullanabilirsiniz. Puan kullanmak istediğinizi kasa görevlisine iletmeniz yeterlidir.
Satın aldığınız ürünün faturası ile birlikte ürünü en yakın Gencallar mağazasına incelenmesi için teslim edebilirsiniz. Sizinle paylaşılacak inceleme formunu saklamanızı rica ederiz. İnceleme sürecimiz ortalama 21 iş günüdür, bu süre üretici firmaya göre değişiklik gösterebilir. Ürün üretici firma tarafından incelendikten sonra mağazamıza ulaştığında sizi telefon ile haberdar edeceğiz.
Mağazalarımızın adres ve irtibat bilgilerine ulaşmak için tıklayın!
Müşteri hizmetlerimize 444 4 362 numarasından 7 gün saat 10:00 ile 20:00 arasında ulaşabilirsiniz.