Üyelik & Hesap
Neden Üye Olmalıyım ?
Gencallar.com.tr’ye üye olduğunuzda yenilikler, fırsatlar ve kampanyalardan öncelikli olarak haberdar olabilir, size özel alışveriş olanaklarından faydalanabilir, Taxitcard başvurusu yapabilir, siparişlerinizi "Hesabım" sayfasından kolayca takip edebilirsiniz.
Üye olmadan alışveriş yapabilir miyim?
Üye olmadan da gencallar.com.tr üzerinden alışveriş yapabilirsiniz. Beğendiğiniz ürünleri sepetinize ekledikten sonra sepet ikonuna tıklayıp “Sepet sayfasında” "Sonraki Adım"a tıklayarak adres bilgilerinizi ekleyerek alışverişinizi tamamlayabilirsiniz. Üye olmadan verdiğiniz siparişlerin takibi için; e-mail adresinize gönderilen sipariş numaranız ile müşteri hizmetlerimizi arayarak veya kargo takibi için e-mail adresinize göndereceğimiz link üzerinden siparişinizin hangi aşamada olduğunu takip edebilirsiniz.
Üyelik bilgilerimi ve iletişim izinlerimi nasıl güncelleyebilirim?

Üyeliğinize giriş yaptıktan sonra sağ üst kısımda yer alan "Hesabım" ikonuna tıklarsanız “Hesabım” alanı açılacaktır. Bu sayfada yer alan İsim, Soy isim, Doğum tarihi ve Cep telefon numarası gibi alanlarda dilediğiniz bilgi değişikliğini yapabilirsiniz. E-mail adresi için her üyelik için tekil olduğundan E-mail adres değişikliği yapılamamaktadır.

Şifremi unuttum, ne yapmalıyım?
Gencallar.com.tr'ye üye olurken kullandığınız şifrenizi unuttuysanız sağ üst kısımda yer alan "Giriş Yap" bölümünden "Şifremi Unuttum" alanına tıkladığınızda üyelik e-mail adresinizi girebileceğiniz alan açılacaktır. E-mail adresini girip "Gönder" butonuna tıkladığınızda şifre linki e-mail adresinize gönderilecektir. Gelen linke tıkladığınızda açılan sayfada yeni şifrenizi belirleyerek hesabınıza giriş yapabilirsiniz.
Mesafeli satış sözleşmesi

Mesafeli satış sözleşmesi'ne buradan ulaşabilirsiniz.

Kişisel verilerin işlenmesi hakkında daha fazla bilgi

KİŞİSEL VERİLERİN KORUNMASI POLİTİKASI'na buradan ulaşabilirsiniz.

 
Gencallar.com.tr'den alışveriş yapmak güvenli mi? Kredi kartı bilgilerini kaydediyor musunuz?
Ödeme yaparken kredi kartınızla ilgili bilgiler 128bit SSL kullanılarak şifrelenip, otomatik olarak ödeme işlemlerinin yapıldığı bankaya ulaşmakta ve provizyon alınmaktadır. Bu işlem sırasında bilgileriniz sadece bankaya gönderilmekte, Gencallar Giyim Sanayi ve Ticaret A.Ş. tarafından tutulmamaktadır. Üyelik kaydı ve alışveriş sırasında verdiğiniz kimlik bilgileriniz üyelik sözleşmesi uyarınca saklanmakta ve izniniz dışında paylaşılmamaktadır.
Taxitcard borç ödemelerini nasıl yapabilirim?
  • Online ödeme;

Değerli Taxitcard Müşterimiz, Taxitcard’ınız ile web sitemizden alışveriş yapabilmek ve taksit ödemelerinizi gerçekleştirebilmek için Mevcut Taxitcard hesabınızı yenilenen web sitemizde tekrar aktive etmeniz gerekmektedir. Bu işlemi yapabilmek için öncelikle web sitemizde sağ üst bölümde yer alan “Giriş Yap” bölümünden sitemize üye olmanız gerekecektir. Üyelik işleminizi gerçekleştirdikten sonra sol üst bölümde yer alan “Taxitcard Üyesi Olun” bölümüne tıklayıp açılan sayfada “Taxitcard’lı mısın ? Hemen Eşleştir” bölümüne tıklayarak Müşteri No / TCKN ve Taxitcard’a kayıtlı cep telefonu numaranızı giriniz. Eşleştirme işlemini tamamlayabilmek için sistemimizde kayıtlı cep telefonunuza gönderilecek olan kodu eşleştirme ekranında girdiğinizde eşleştirme işleminizi tamamlanmış olacaktır. İşlem tamamlandıktan sonra Üyelik girişi yaparak “Hesabım” bölümü altında yer alan “Taksitlerim” bölümünden Taxitcard Borç ödeme işlemlerinizi yapabilirsiniz.

  • Akbank-Kurum Ödemeleri-Diğer Kurum Ödemeleri' nden
  • Akbank ATM' lerinden
  • Aşağıdaki banka veya PTT yoluyla ödeyebilirsiniz.

Akbank IBAN: TR03 0004 6002 3588 8000 1278 22

İş Bankası IBAN: TR74 0006 4000 0011 3820 0007 82

PTT Posta Çeki: 5457732

Havale ve EFT işlemlerinde alıcı kısmına Gencallar Giyim, açıklama kısmına TC Kimlik No veya Taxitcard No yazılmalıdır.

 

 

Ürün
Satılan tüm ürünler orijinal mi?
gencallar.com.tr üzerinden satın aldığınız tüm ürünler %100 orijinaldir.
Aradığım ürünü sitenizde nasıl bulabilirim?
Aradığınız belirli bir ürün varsa sayfanın en üstünde yer alan arama alanına isim, tür, marka bilgisi yazarak arama yapabilirsiniz. Çıkan sonuçlarda filtreleme yaparak seçenekleri daraltıp aradığınız ürünü daha kolay bulabilirsiniz. Bunun yanı sıra ürün kategorisi üzerinden de aradığınız ürünlere ulaşabilirsiniz.
Beğendiğim ürünü ayırıp daha sonra satın alabilir miyim?
Ürün ayrılması sürecimiz bulunmamaktadır. Beğendiğiniz ürünleri sepetinize eklediğinizde üründe stok olduğu sürece sepetinizde kalır. Ürün farklı müşterilerimiz tarafından satın alınıp stoğu bittiğinde artık satın alınamayacağı için sepetinizde göremezsiniz. Beğendiğiniz ürünleri favorilerinize ekleyerek daha sonra yeniden stok oluşması durumunda takip edebilirsiniz.
Fiyatı düşen ürünleri nasıl takip edebilirim ?
Beğendiğiniz ve fiyatını takip etmek istediğiniz ürünleri, ürün detay sayfasında bulunan “fiyatı düşünce haber ver” butonuna tıklayarak “Fiyat Alarmı” listenize ekleyebilir daha sonra fiyatında indirim oluşması durumunda “Hesabım” bölümünde yer alan “Fiyat Alarmı” listenizden takip edebilirsiniz.
Ürün için yorum yapabilir miyim?
Ürünler için yorum yapabilirsiniz.
Sipariş Oluşturma
Nasıl sipariş oluşturabilirim?

Beğendiğiniz ürünleri sepetinize ekledikten sonra sepeti onayla butonuna basarak adres bilgilerini girebileceğiniz ekrana geçebilirsiniz. Mevcut adreslerinizden birisini seçebilir ya da yeni bir adres oluşturabilirsiniz. Ödeme sayfasında hangi yöntem ile ödeme yapacağınızı seçtikten sonra kolayca ödeme işlemini tamamlayabilirsiniz.

 
Sipariş verdim durumunu nasıl takip edebilirim?
Siparişinizi oluşturduktan sonra size siparişinizin başarılı şekilde oluştuğuna dair bir E-mail gelecektir. Ürünleriniz mağazalarımızdan toplanarak gerekli kalite kontrol aşamalarından geçirildikten sonra paketlenerek faturası oluşturulacak. Faturanız oluştuğunda tekrar E-mail ile bilgi paylaşılacaktır. Sonraki adımda ürünleriniz kargo firmasına teslim edilecek ve kargo firması sizi SMS ile bilgilendirmeye devam edecektir. Siparişinizi oluşturduğunuz andan size teslim edilene kadar geçen tüm süreçte hesabım alanında siparişlerim bölümüne tıkladığınızda ürünlerinizin güncel durumunu görüntüleyebilir, kargo takibi yapabilirsiniz.
Faturam ürünlerle birlikte mi gelecek?

Ürünleriniz size faturası ve taşıma irsaliyesi ile birlikte gelecektir. Faturanız üyelikte kullandığnız E-mail adresinize de gönderilecektir. İade yapmak istemeniz durumunda ürünlerle birlikte gelen faturanız ile iade işlemini mağazalarımız ve kolay iade kodu ile kargo üzerinden yapabilirsiniz.

 
Sipariş oluştururken hata aldım ne yapmalıyım?
Siparişinizi oluştururken bir aşamada hata ile karşılaştığınızda ekranınıza gelecek uyarılara göre adımları tekrarlayabilirsiniz. Örneğin ödeme aşamasında alınan hatalar için kredi kartınız ile ilgili bir sorun varsa farklı bir kart ile ödeme yapmayı deneyebilirsiniz. Sorun kredi kartınız ile ilgili değil ise öncelikle internet bağlantınızı kontrol etmenizi öneririz. İnternet bağlantınızda sorun yoksa farklı bir tarayıcıdan işlemi deneyebilir ya da [email protected] E-mail adresimize ekran görüntüsü ile birlikte incelenmesi talebinizi iletebilirsiniz. İncelemelerimizi yaparak en kısa sürede size dönüş yapacağız.
Kampanya ve İndirimler
Para Puan kampanyalarından nasıl faydalanabilirim?
Para Puan kampanyalarından faydalanabilmek için öncelikle Taxitcard’a üye olmanız gerekmektedir. Gencallar.com.tr ana sayfasında sol üst köşede bulunan “Taxitcard Üyesi Olun” bölümüne girerek kayıt işlemlerini tamamlayabilirsiniz. Kayıt olduktan sonra “Taxitcard” üyeliğiniz onaylandığı taktirde size mail ve sms yoluyla bilgilendirme yapılacaktır. Taxitcard Para Puan bakiyenizi “Hesabım” bölümüne girerek görüntüleyebilirsiniz. Ödeme sırasında Para Puanlarınızı kullanabilir, Taxitcard kampanyalarından faydalanabilir ve Para Puan kazanabilirsiniz.
Aynı anda birden fazla kampanya kullanabilir miyim?
İndirim kodu girilen kampanyalar aynı sepette kullanılamamaktadır. gencallar.com.tr sayfamızda yer alan "Kampanyalar" alanında kampanyalarımızın koşullarını takip ederek birlikte kullanılıp kullanılmadığını görüntüleyebilirsiniz.
Kampanya sepetimde uygulanmıyor neden olabilir?
Ana sayfamızda yer alan kampanya görseline tıkladığınızda ilgili kampanyamıza dahil olan ürünleri bulabilir, filtreler ile aradığınız ürünlere ulaşabilirsiniz. Sepetinize eklediğiniz ürünler "İndirim Kodu" alanında seçtiğiniz kampanya kapsamına dahil değil ise kampanya geçerli olmayacaktır. Ürün sayfasına tıkladığınızda o üründe geçerli kampanya tamamını görüntüleyebilirsiniz.
Kampanyadan faydalanmak için ne yapmalıyım?
Kampanyalarımızın koşullarına ana sayfada yer alan görsellerden ve gencallar.com.tr sayfamızda yer alan "Kampanyalar" alanından ulaşabilirsiniz. Ana sayfamızda yer alan kampanya görseline tıkladığınızda ilgili kampanyamıza dahil olan ürünleri bulabilir, filtreler ile aradığınız ürünlere ulaşabilirsiniz. Ürünlerinizi sepetinize ekledikten sonra kampanya sayfasında yer alan kampanya kodunu "İndirim kodu" alanına girdiğinizde kampanya indirimi sepetinize uygulanacaktır.
Aktif kampanya bilgilerinize nasıl ulaşabilirim?

Aktif kampanyalarımıza ve kampanya koşullarına gencallar.com.tr sayfamızda alt kısımda “Yardım” başlığı altında yer alan "Kampanyalar" alanından ulaşabilirsiniz.

 
Ödeme
Ödemeyi nasıl yapacağım?

Beğendiğiniz ürünleri sepetinize ekledikten sonra sepeti onayla butonuna basarak adres bilgilerini girebileceğiniz ekrana geçebilirsiniz. Mevcut adreslerinizden birisini seçebilir ya da yeni bir adres oluşturabilirsiniz. Ödeme sayfasında hangi yöntem ile ödeme yapacağınızı seçtikten sonra kolayca ödeme işlemini tamamlayabilirsiniz.

 
Ödeme seçeneklerim nelerdir?

Kredi kartı, Banka kartları ve Taxitcard ödeme yöntemleri ile ödemenizi yapabilirsiniz. Kredi kartı ödemelerinde vade farksız tüm anlaşmalı bankalarımızda 10 taksit uygulanmaktadır. Taxitcard üyelerimize özel farklı dönemlerde 20 aya varan taksit imkanları sunulmaktadır.

 
Havale ya da EFT yoluyla ödeme yapabilir miyim?

Havale ve EFT ile ödeme alınmamaktadır. Kredi kartı, Banka kartları ve Taxitcard ödeme yöntemleri ile ödemenizi yapabilirsiniz.

 
Farklı ödeme yöntemleri ile aynı anda ödeme yapabilir miyim?
Taxitcard Para Puanlarınız ile kredi kartı ödemenizi aynı sepette yapabilirsiniz. Aynı sepette iki farklı kredi kartı kullanma seçeneğimiz yoktur.
Ödeme sayfasında hata alıyorum ne yapmalıyım?
Ödeme adımında hata ile karşılaştığınızda ekranınıza gelecek uyarılara göre adımları tekrarlayabilirsiniz. Örneğin kredi kartınız ile ilgili bir sorun varsa farklı bir kart ile ödeme yapmayı deneyebilirsiniz. Sorun kredi kartınız ile ilgili değil ise öncelikle internet bağlantınızı kontrol etmenizi öneririz. İnternet bağlantınızda sorun yoksa farklı bir tarayıcıdan işlemi deneyebilir ya da [email protected] E-mail adresimize ekran görüntüsü ile birlikte incelenmesi talebinizi iletebilirsiniz. İncelemelerimizi yaparak en kısa sürede size dönüş yapacağız.
Kurumsal fatura alabilir miyim?

Kurumsal ve bireysel fatura alınabilmektedir.

 
Taxitcard borç ödemelerini nasıl yapabilirim?
  • Online ödeme;

Değerli Taxitcard Müşterimiz, Taxitcard’ınız ile web sitemizden alışveriş yapabilmek ve taksit ödemelerinizi gerçekleştirebilmek için Mevcut Taxitcard hesabınızı yenilenen web sitemizde tekrar aktive etmeniz gerekmektedir. Bu işlemi yapabilmek için öncelikle web sitemizde sağ üst bölümde yer alan “Giriş Yap” bölümünden sitemize üye olmanız gerekecektir. Üyelik işleminizi gerçekleştirdikten sonra sol üst bölümde yer alan “Taxitcard Üyesi Olun” bölümüne tıklayıp açılan sayfada “Taxitcard’lı mısın ? Hemen Eşleştir” bölümüne tıklayarak Müşteri No / TCKN ve Taxitcard’a kayıtlı cep telefonu numaranızı giriniz. Eşleştirme işlemini tamamlayabilmek için sistemimizde kayıtlı cep telefonunuza gönderilecek olan kodu eşleştirme ekranında girdiğinizde eşleştirme işleminizi tamamlanmış olacaktır. İşlem tamamlandıktan sonra Üyelik girişi yaparak “Hesabım” bölümü altında yer alan “Taksitlerim” bölümünden Taxitcard Borç ödeme işlemlerinizi yapabilirsiniz.

  • Akbank-Kurum Ödemeleri-Diğer Kurum Ödemeleri' nden
  • Akbank ATM' lerinden
  • Aşağıdaki banka veya PTT yoluyla ödeyebilirsiniz.

Akbank IBAN: TR03 0004 6002 3588 8000 1278 22

İş Bankası IBAN: TR74 0006 4000 0011 3820 0007 82

PTT Posta Çeki: 5457732

Havale ve EFT işlemlerinde alıcı kısmına Gencallar Giyim, açıklama kısmına TC Kimlik No veya Taxitcard No yazılmalıdır.

Kargo & Teslimat
Hangi kargo firmaları ile çalışıyorsunuz?

We Lokal , Jetlogi ve MNG kargo firmaları ile çalışıyoruz.

Kargo firmasını ben seçebilir miyim?
Kargo firması sistem tarafından ödeme tipi, dağıtım ağı, teslimat adresi gibi konular dikkate alınarak otomatik belirlenmektedir.
Kargo ücretiniz nedir?

Kargo ücretimiz 49,99 TL dir. 1000 TL üzeri alışverişlerinizde kargo ücretsizdir.

 
Teslimat süreniz nedir?

Ürünlerimiz mağazalarımızdan toplanarak sizlere ulaştırıldığı için her ürünün tahmini teslim tarihi değişebilmektedir.

Mağazadan Teslimat : 2-4 Gün

İstanbul içi Teslimat : 6-8 Gün

İstanbul dışı Teslimat : 9-12 Gün

 

Yurtdışına teslimat yapıyor musunuz?
Gencallar.com.tr'den satın almış olduğunuz ürünler Türkiye'nin her yerine adresinize teslim edilir. Yurt dışına ve Kıbrıs'a gönderim yapılmamaktadır.
Kargo teslimatı sırasında nelere dikkat etmeliyim?
Kargo size teslim edildiğinde kolide ezilme, deformasyon, ıslaklık ya da ürüne zarar verebilecek bir durum söz konusu ise, kargo görevlisi ile birlikte koliyi açarak ürünlerinizin durumunu kontrol ediniz. Ürünlerde bir hasar gördüğünüz durumda, ürünleri teslim almayıp kargo yetkilisinden tutanak tutmasını isteyiniz. Tutanak tutulan ürünler kargo firması tarafından Gencallar.com.tr’ ye ulaştırılacak ve tarafımızdan ürünlerin iadesi yapılacaktır.
Ürünlerim bana mağazadan mı deponuzdan mı gelecek?
Gencallar olarak siparişlerinizi Türkiye genelindeki mağazalarımızdan toplayarak detaylı kalite kontrol süreçlerinden geçirdikten sonra Gencallar standartlarında ürünün zarar görmeyeceğinden emin olarak paketleyip sizlere ulaştırıyoruz.
Kargo beni adresimde bulamadığı için teslim edemezse ne olur?
Kredi Kartı ile yaptığınız alışverişlerde ürünleriniz kargo firması tarafından teslim alındığında tahmini teslim tarihini içeren SMS ile bilgilendirilirsiniz. Kargo firması size verdiğiniz adreste ulaşamazsa, adresinize, üzerinde irtibata geçebileceğiniz telefon, adres bilgileri bulunan bir "Haber Kağıdı" bırakacaktır. Bu numaraları arayarak paketinizle ilgili bilgi alabilirsiniz. Ürününüz kargo şubesinde bir süre bekletildikten sonra teslim alınmamışsa depomuza iade edilir ve tarafınıza ücret iadesi yapılır. Taxitcard ile yaptığınız alışverişlerde ürünleriniz kargo firması tarafından teslim alındığında teslim tarihini içeren SMS ile bilgilendirilirsiniz. Kargo firması size SMS yoluyla siparişin her aşamasında bilgi vererek adresinize gelmektedir. Kargo firması size verdiğiniz adreste ulaşamazsa, sizinle iletişime geçerek tekrar sevkiyat gerçekleştirebileceği yeni bir tarih belirleyecektir. 3 kere adreste ulaşılamadığınız taktirde ürünleriniz siparişin hazırlandığı mağazaya teslim edilir. Mağazaya gelerek size gelen sms de yer alan sipariş numarası ve kimliğinizi ibraz ederek siparişinizi teslim alabilirsiniz.
Taxitcard Sözleşmeli Sevkiyat ve Teslimatlar nasıl yapılıyor?

Taxitcard Sözleşmeli yapmış olduğunuz 900 TL ve üzeri alışverişlerde ürünlerinizin teslimatı belirtmiş olduğunuz teslimat adresine ücretsiz olarak Gencallar tarafından yapılmaktadır. Sipariş teslimatı sırasında siparişi veren kişinin cep telefonuna gönderilen SMS Onay kodunun ibrazı zorunludur. -Teslimat süresi 2 ila 7 gün arasında değişiklik göstermektedir.

Sipariş verdikten sonra adres değişikliği yapabilir miyim?

Siparişinizi oluştururken vermiş olduğunuz adres bilgisinde sistem üzerinde bir değişiklik yapılamamaktadır.

 
Mağazadan Gel Al (Mağazadan Teslim Al)
Mağazadan Gel Al Nedir?
Gencallar.com.tr’ den satın aldığınız ürünleri ücretsiz olarak Gencallar mağazalarından teslim alma hizmetidir. Bu hizmetimizden yararlanmak için siparişinizi tamamlama aşamasında Mağazadan Gel Al seçeneğini seçmeniz gerekmektedir.
Siparişimi nasıl teslim alabilirim?
Siparişlerinizi mağazalarımızdaki Kasa alanından sipariş numaranız ve kimliğinizi paylaşarak teslim alabilirsiniz.
Siparişimi teslim almak için mağazaya ne zaman gelmeliyim?
Mağazadan Gel Al siparişleri de adresinize verdiğiniz siparişler gibi Gencallar mağazalarında hazırlanarak teslim almak istediğiniz mağazaya kargo ile ulaştırılacaktır. Ürünleriniz teslim almak istediğiniz mağazaya ulaştığında sizi e-mail ve SMS ile bilgilendireceğiz. Bu bilgilendirme sonrasında ürünü seçmiş olduğunuz mağazamızdan teslim alabilirsiniz.
İstediğim mağazadan ürün teslim alabilir miyim?
Gencallar’ın tüm mağazalarından Mağazadan Gel Al teslimatı yapılmaktadır. Sepetinizi oluşturduktan sonra adres seçim alanında "Mağazadan Teslim Almak İstiyorum" seçimi yaparak çıkacak arama alanında mağaza isminden ya da şehir adından teslim alacağınız mağazayı belirleyebilirsiniz.
Ürünü teslim aldıktan sonra mağazada değişim ya da iade yapabilir miyim?
Ürünlerinizi Kasadan teslim aldıktan sonra kabinlerimizde deneyebilir ve beğenmemeniz durumunda mağazamızdan değişim ya da iade işlemini yapabilirsiniz.
Mağazadan Gel Al ile satın aldığım ürünü mağazadan anında teslim alabilir miyim?
Mağazadan Gel Al siparişleri de adresinize verdiğiniz siparişler gibi Gencallar mağazalarında hazırlanarak teslim almak istediğiniz mağazaya kargo ile ulaştırılacaktır. Doğrudan teslim alacağınız mağazanın stoklarından satış yapılmadığı için ürünlerin mağazamıza gelmesini beklemeniz gerekecektir.
Mağazadan Gel Al siparişimdeki ürün hasarlı ya da ayıplı ise ne yapılır?

Gencallar olarak siparişlerinizi Türkiye genelindeki mağazalarımızdan toplayarak detaylı kalite kontrol süreçlerinden geçirdikten sonra Gencallar standartlarında ürünün zarar görmeyeceğinden emin olarak paketleyip sizlere ulaştırıyoruz. Ürününüzü teslim alırken kargo poşetini mağaza görevlimiz yanında açarak ürünün kontrollerini yapabilirsiniz, üründe bir hasar/sorun tespit etmeniz durumunda teslim almadan iade süreçlerini başlatabilirsiniz. Ürün mağaza stoklarında bulunuyorsa değişim süreci de talep edebilirsiniz. Değişim işlemleri için mağazamızı ziyaret etmeniz gerekmektedir.

 
İptal & İade & Değişim
Siparişimi iptal edebilir miyim?
Siparişiniz tedarik sürecinde olduğu sürece müşteri hizmetlerimizi arayarak iptal işlemi yaptırabilirsiniz. Siparişiniz faturası kesilip temin edildi statüsüne gelmiş ise artık iptal işlemi yapılamayacaktır. Bu durumda ürünler size ulaştığında inceleyerek beğenmemeniz durumunda iade koşullarına uygun olarak iadenizi yapabilir ya da kargo paketini teslim almadan doğrudan iadeye yönlendirebilirsiniz. Ürünler depomuza ulaştıktan sonra kontroller sonrası ücret iade işleminiz gerçekleştirilecektir.
Siparişimde değişiklik yapabilir miyim?
Sepetinizi oluşturup ödeme adımını tamamladıktan sonra siparişinizde ürün ekleme, çıkartma, renk / beden değişimi, ödeme yöntemi değişikliği gibi işlemler yapılamamaktadır. Siparişinizde bir değişiklik yapmanız gerekiyorsa ürünler size ulaştıktan sonra mağazalarımızdan değişim işlemi yapabilir ya da siparişiniz henüz faturalanmamış ise müşteri hizmetlerimiz üzerinden iptalini yaptırarak yeniden bir sipariş oluşturabilirsiniz.
Gencallar.com.tr'den Satın almış olduğum ürünleri nasıl iade edebilirim? Ürünü iade etmek istersem mağazalarınızdan yapabilir miyim? İade süreniz nedir?
Gencallar.com.tr üzerinden satın aldığınız ürünleri Gencallar mağazalarından iade edebilir ya da bir başka ürünle değiştirebilirsiniz, bunun için ürün ve irsaliyesi ile birlikte herhangi bir Gencallar mağazasına 15 gün içerisinde başvurabilirsiniz. Ürünü iade etmek isterseniz yine Gencallar mağazalarından iade edebilirsiniz. Ürün kullanılmadığı ve yeniden satılabilir özelliği bozulmadığı sürece, ürünü teslim aldığınız tarihten itibaren 15 gün içinde faturası ile birlikte iade edebilir veya değişim sağlayabilirsiniz. Kozmetik , saat , gözlük , aksesuar , iç çamaşırı ve elektronik ürünlerde iade ve değişim yapılmamaktadır.
Kargo ile iade sürecini nasıl başlatırım?

Faturanızla birlikte iade paketinizi Gencallar Firmasına teslim edileceğini belirterek MNG kargoya Gencallar Müşteri Hizmetlerinden alacağınız Kolay İade kodu ile teslim edip ücretsiz gönderim yapabilirsiniz. İade olarak gönderilecek ürünün yeniden satılabilir özelliğini kaybetmemesi, size ulaştığı gibi zarar görmeyecek şekilde paketlenmesi ve iade talebinin ürün tarafınızdan teslim alındığı tarihten itibaren 14 gün içerisinde yapılması gerekmektedir. Ürünü kargo firmasına teslim ettikten sonra Hesabım sayfasından Raporlu Ürünlerim bölümünden iade ettiğiniz ürünün durumunu görüntüleyebilirsiniz. Ürün bize ulaştığında gerekli kontroller yapıldıktan sonra iade işlemleri başlatılacak ve iade emri bankanıza geçildiğinde SMS ile bilgilendirileceksiniz. Ayıplı ürün gönderimlerinde ürün Gencallar Giyim A.Ş’ye ulaştığı tarihten itibaren 21 iş günü içerisinde tarafınıza bilgilendirme yapılacaktır. Sorumluluğumuz gereği ve kanunların belirlemiş olduğu kurallar içerisinde hatalı olduğunu düşündüğünüz ürünlerle ilgili gerekli incelemelerin yapılması için ürünler üretici/tedarikçi firmaya gönderilecek ve ilgili firmalar tarafından incelenecektir. İnceleme süresi ortalama 21 iş günüdür, bu süre üretici firmaya göre değişiklik gösterebilir. İnceleme sonucu form doldururken paylaşmış olduğunuz iletişim numarasına mesaj (SMS) olarak gönderilecektir.

Kullanım sonrası kusur tespit ettiğim ürünleri nasıl iade edebilirim?
Kullanım sonrası kusur tespit ettiğiniz ürünler için üretici firmalar tarafından kontrol edilerek iade kararı verilecektir. Kontrol süreci üretici firmalara bağlı olduğu için iade sürecinin sonuçlanması firmaların süreçlerine tabidir. Ürün tarafımıza ulaştıktan sonra ürün inceleme süreci başlatılacak olup 21 iş günü içerisinde talep oluştururken belirtmiş olduğunuz iletişim numaranıza kısa mesaj ile bilgilendirme yapılacaktır. Hatalı olduğunu düşündüğünüz ürünün şikayet nedenini açıklama kısmına yazmanız gerekmektedir.
İade işlemi sonrası ödememi nasıl geri alacağım?

Online İade

Ödemenizi online ve kredi/banka kartı kullanarak yaptığınız için tutar iadesi, ödeme için kullandığınız kartınıza, ödeme türünüze uygun olarak, -bankanızın online ödeme sistemi- üzerinden yapılacaktır. İade işleminiz, ürünlerinizi mağazamıza teslim etmenizi takip eden 24 saat içinde onaylanacaktır. Bankaların süreç ve uygulamalarına göre iadenizin kartınıza yansıması 2-4 günü bulabilmektedir. İadeniz kartınıza, artı bakiye olarak yansıyacaktır.

Satın almış oldugunuz ürünü Gencallar Mağazası'na iade etmek istiyorsanız...

Gencallar.com.tr’den satın aldığınız ürünleri, tutar iadesi talebiniz doğrultusunda, Gencallar mağazalarına iade edebilirsiniz. İadenizin ödeme türünüze uygun olarak kartınıza iadesini talep edebilirsiniz.

Ücret iademi nakit ya da ödeme yaptığım kart dışında bir karta alabilir miyim?
Ücret iadesi ödeme için kullandığınız karta ve ödeme tipine uygun olarak yapılacaktır. Taksitli satın alımlarda ücret iadeniz yapılmıştır bilgisi SMS ile geldikten sonra ekstrelerinizde aylık olarak iade tutarlarını görüntüleyebilirsiniz.
Gencallar.com.tr'den Satın almış olduğum bir ürünü nasıl değiştirebilirim?
Gencallar.com.tr'den satın almış olduğunuz ürünlerde ürünün yeniden satılabilir özelliğini kaybetmemiş olması ve iade koşullarına uygun olması halinde değişiklik işlemlerini Gencallar Mağazaları'ndan yapabilirsiniz. İnternet üzerinden değişim işlemi yapılamamaktadır.
Satın aldığım ürünü kullandıktan sonra ayıplı olduğunu tespit ettim ne yapmalıyım?

Satın aldığınız ürünün faturası/irsaliyesi ile birlikte ürünü en yakın Gencallar mağazasına incelenmesi için teslim edebilirsiniz. Sizinle paylaşılacak inceleme formunu saklamanızı rica ederiz. İnceleme sürecimiz ortalama 21 iş günüdür, bu süre üretici firmaya göre değişiklik gösterebilir. Ürün üretici firma tarafından incelendikten sonra mağazamıza ulaştığında sizi telefon ile haberdar edeceğiz.

Aynı zamanda müşteri hizmetlerimizi arayarak talep oluşturup ürünü incelenmesi için kargo ile depomuza da gönderebilirsiniz. Ürünün irsaliyesi ya da faturası üzerine üründe tespit ettiğiniz ayıp/üretim hatasına dair detay yazmanız inceleme sürecini kısaltacaktır. Ürün üretici firma tarafından incelendikten sonra iade onaylanır ise iade işlemleriniz yapılacak ve sizi SMS ile bilgilendireceğiz.

Faturamı kaybettim yeniden alabilir miyim?

Gencallar.com.tr üzerinden alışveriş yaptığınızda ürünleriniz size fatura ve irsaliye ile gönderilecektir. Size ulaşan fatura ya da irsaliye ile mağazalarımızdan değişim /iade işlemlerini yapabilirsiniz. Faturanızı kaybettiyseniz yeniden almak için müşteri hizmetlerimize ulaşabilirsiniz.

 
İade edemeyeceğim ürünler var mı?

İade olarak gönderilecek ürünün yeniden satılabilir özelliğini kaybetmemesi, size ulaştığı gibi zarar görmeyecek şekilde paketlenmesi ve iade talebinin 30  gün içerisinde yapılması önemlidir.

Cayma hakkı kapsamı dışında olup iade alınamayacak ürünlerimiz:

• Özel istek ve talepler uyarınca üretilen; veya üzerinde değişiklik ya da ilaveler yapılarak kişiye özel hale getirilen ürünler (tadilat görmüş)

• Ürün kullanılmamış olsa dahi ambalajı açılmış / koruma bandı çıkartılmış ise kişisel bakım ürünü, kozmetik, gıda ürünleri

• Ambalajı açılmış kırtasiye sarf malzemeleri

• Hijyen nedeniyle yeniden satışa uygun olmayan ürünler; Küpe, Küpe bulunan takı seti, İç çamaşır takımı, Külot, Alt korse, Slip, Bikini takımı, Bikini altı, Mayo, Manikür aletleri, Kulak tıpası, Ağız ve ter bezi, Tuvalet fırçası gibi.

• Ambalajı açılmış ve kullanılmış elektronik ürünler

• Satıldığı gün ile değer kaybı oluşabilecek değerli madenler; Altın gibi

Ücret iadem ne zaman yatacak?

İade için gönderdiğiniz ürün depomuza ulaştığında gerekli kontroller yapıldıktan sonra iade işlemleri başlatılacak ve iade emri bankanıza geçildiğinde SMS ile bilgilendirileceksiniz. Kredi kartı ve Banka kartı ile yapılan ödemelerde ücret iadesi 7 gün içerisinde hesabınızda olacaktır.

Ürün bana hatalı/eksik ulaşırsa ne yapmalıyım?

Gencallar olarak siparişlerinizi Türkiye genelindeki mağazalarımızdan toplayarak detaylı kalite kontrol süreçlerinden geçirdikten sonra Gencallar standartlarında ürünün zarar görmeyeceğinden emin olarak paketleyip sizlere ulaştırıyoruz. Tüm bu süreçte gözden kaçan bir durum olması ya da ürünün yolda size gelirken zarar görmesi gibi bir durum sonucu sipariş ettiğiniz ürünün size hatalı/eksik ulaştığını düşünüyorsanız müşteri hizmetlerimiz ile temasa geçebilir ya da [email protected] E-mail adresimize ürünün görselleri ve sipariş numaranızı iletebilirsiniz. Gerekli incelemeler yapıldıktan sonra müşteri temsilcilerimiz size yardımcı olacaktır.

Mağazalarımız Hakkında
Mağazanızdan daha sonra satın almak üzere ürün ayırtabilir miyim?

Mağazalarımızda ürün ayırma işlemi yapılamamaktadır. Beğendiğiniz ürünleri satın alıp 30 gün içerisinde bir başka ürünle değiştirebilir ya da iade edebilirsiniz.

Satın aldığım ürünü değiştirmek ya da iade etmek istersem ne yapmalıyım?

Kullanılmamış ve yeniden satışa uygun koşullardaki ürününüzü faturası ile birlikte mağazamıza getirerek 30 gün içerisinde ödediğiniz tutar üzerinden dilediğiniz herhangi bir ürünle değiştirebilirsiniz. İade yapmak isterseniz ödeme yöntemine göre iade işlemlerinizi yapabilirsiniz. İade işlemi net ödenen tutar üzerinden yapılacaktır.

Mağazalarda hediye paketi yaptırabilir miyim, ücreti var mı?

Mağazalarımızdan satın aldığınız ürünleri tüm mağazalarımızda ücretsiz olarak hediye paketi yaptırabilirsiniz.

Mağazadan satın aldığım ürünü kargo ile iade edebilir miyim?

Mağazalarımızdan satın alınan ürünler yine mağazalarımızdan iade edilebilmektedir. Kargo ile iade süreci gencallar.com.tr üzerinden yapılan alışverişlerde geçerlidir.

Mağaza çalışma saatleriniz nedir?

Mağazalarımızın genel çalışma saatleri 10:00-21:00 veya 10:00-22:00 saatleridir. Özel günlerde/dönemlerde akşam kapanış saati uzayabilmektedir. Bu gibi günlerde sağ üst köşede yer alan “Mağazalar” alanına tıklayarak ziyaret etmek istediğiniz mağazamızın telefon bilgisine ulaşabilirsiniz.

Mağazadan yaptığım alışverişin faturasını kaybettim, nasıl tekrar alabilirim?

Gencallar Taxitcard müşterisiyseniz faturalarınızı saklamanıza gerek kalmadan mağazalarımızdan veya müşteri hizmetlerimizden faturanızı talep edebilirsiniz. Gencallar Taxitcard üyesi değilseniz mağazalarımızda kayıt işlemlerinizi kolayca tamamlayabilirsiniz.

Mağazalarınızda kart puanlarımı kullanabilir miyim?

Mağazalarımızda yapacağınız alışverişlerde Taxitcard ve kredi kartı hediye puanlarınızı kullanabilirsiniz. Puan kullanmak istediğinizi kasa görevlisine iletmeniz yeterlidir.

Mağazalarınızdan satın aldığım üründe bir üretim hatası / ayıplı üretim olduğunu düşünüyorum, ne yapabilirim?

Satın aldığınız ürünün faturası ile birlikte ürünü en yakın Gencallar mağazasına incelenmesi için teslim edebilirsiniz. Sizinle paylaşılacak inceleme formunu saklamanızı rica ederiz. İnceleme sürecimiz ortalama 21 iş günüdür, bu süre üretici firmaya göre değişiklik gösterebilir. Ürün üretici firma tarafından incelendikten sonra mağazamıza ulaştığında sizi telefon ile haberdar edeceğiz.

Mağazalarınızın adres ve iletişim bilgilerine nereden ulaşabilirim?

Mağazalarımızın adres ve irtibat bilgilerine ulaşmak için tıklayın!

İletişim
Çağrı Merkezi

Müşteri hizmetlerimize 444 4 362 numarasından 7 gün saat 10:00 ile 20:00 arasında ulaşabilirsiniz.